Job description
Kom ons versterken als Ervaren Executive assistant/Officemanager (32-40 uur). Je zult werken in het interne team van ACE, bestaande uit andere Officemanagers, een Digital Marketeer en een Business Controller. Jouw invloed zal ertoe doen! Geef vorm aan de toekomst terwijl je het interne team, de consultants en partners ondersteunt.
In jouw hoedanigheid van Executive assistant/Officemanager ga je graag uitdagingen aan met strakke deadlines en navigeer je door de ad hoc vragen die jou worden gesteld. Positioneer jezelf als de steun en toeverlaat van ons team met consultants en partners. Als je gedreven wordt door ontzorgen en het oplossen van problemen voordat die ontstaan, dan is dit de baan voor jou!
Over ACE
ACE is een niche adviesbureau gevestigd in het financiële hart van Amsterdam, gespecialiseerd in risk & data, AI, financiële & niet-financiële risico’s en duurzame financiering binnen de financiële dienstverlening. Ons doel is om veranderingen in regelgeving toekomstbestendig te maken door sterke menselijke connecties en technologie.
We ondersteunen financiële instellingen bij hun uitdagingen op het gebied van verandermanagement van regelgeving, mogelijk gemaakt door onze eigen AI-oplossingen. ACE is meer dan alleen een adviesbureau; we zijn een inclusieve community waar we onszelf kunnen zijn, kunnen leren en groeien en een werkplek kunnen creëren waar je kunt gedijen. Onze cultuur is ons fundament; gebouwd op authentieke connecties, wederzijdse verplichtingen, een gedeelde passie voor impact en gedurfd leiderschap.
Werken bij ACE betekent deel uitmaken van een ambitieus, dynamisch en resultaatgericht team dat ook weet hoe je plezier moet maken. We hebben een diverse omgeving met meer dan 10 verschillende nationaliteiten, waar elk lid een vertrouwde adviseur is, en wordt gewaardeerd om hun uniekheid en toewijding om een positief verschil te maken in de wereld. We omarmen het hybride werkplekmodel, wat onze toewijding aan de balans tussen enerzijds werk en privé en anderzijds persoonlijk welzijn weerspiegelt.
Job requirements
- Organisatorisch sterk, multi-tasker;
- Proactief, zelf startend, zelfsturend;
- Stressbestendig, probleemoplossend, analytisch vermogen;
- Teamplayer en groot verantwoordelijkheidsgevoel;
- Enthousiast, vrolijk, spontaan en energiek;
- Representatief en klantgericht.
Wat je gaat doen
- Management support (waaronder complex agendabeheer);
- Support bij evenementorganisatie (intern/extern);
- Support bij uitvoerende HR taken;
- Support functioneel beheer office applicaties;
- Bezoekers ontvangen, voorraadbeheer en andere facilitaire taken.
Ervaring die jij meebrengt
- HBO werk-en denkniveau;
- Minimaal 5 jaar ervaring in soortgelijke functie bij een professionele dienstverlener (zoals consulting, advocatuur, ingenieursbureau);
- Relevante ervaring op de genoemde werkgebieden
- Uitstekende communicatieve vaardigheden, mondeling en schriftelijk, in zowel de Nederlandse als Engelse taal;
- Affiniteit met IT en bekend met MS Office pakket is een ‘must’;
- Ervaring met financiële administratie is een pré.
Wat wij bieden
Werken bij ACE betekent deel uitmaken van een cultuur die waarde hecht aan jou als individu, prioriteit geeft aan de balans tussen werk en privé en continu leren en ontwikkelen aanmoedigt. Wij geloven dat je je met de juiste balans gelukkiger zult voelen en meer betrokken zult zijn bij je persoonlijke en professionele groei, wat een belangrijk aandachtsgebied is binnen ons bedrijf. Naast een salaris dat gebaseerd is op opleiding, expertise, ervaring en prestaties, kun je de volgende voordelen verwachten:
- Winstdelingsregeling;
- Premievrije pensioenregeling;
- Flexibele mobiliteitsvergoeding;
- 28 betaalde vakantiedagen;
- Delen van bedrijfswaarde via virtuele aandelen;
- Uitgebreide on-the-job training om je professionele groei te bevorderen;
- Opleidingen op maat om je consultancyvaardigheden te verbeteren;
- Een persoonlijk ontwikkelingsbudget voor uw opleiding en groei;
- Een commitment aan het ‘Great Place to Work’-initiatief, wat betekent dat je werkt in een omgeving die jouw welzijn waarborgt en inclusiviteit op waarde schat, zodat je je kunt blijven ontwikkelen;
- Werken voor een bedrijf met een Ecovadis Gold-certificering, waarmee onze toewijding aan duurzaamheid en ethische bedrijfsvoering wordt aangetoond;
- Vrijwillige sociale en andere vrijetijdsactiviteiten, waaronder ‘Funky Fridays’ en een jaarlijkse kantoorreis
Klaar om impact te maken?
Als je niet kunt wachten om bij een bedrijf te starten waar je echt jezelf kunt zijn, voorop kunt lopen met lef, innovatie en een grote inzet om een positieve impact te maken, dan horen we graag van je. Voel je vrij om contact op te nemen voor een informeel gesprek bij een kop koffie om meer te weten te komen of spring er meteen in en solliciteer vandaag nog om samen met ons aan de slag te gaan.
Voor al jouw vragen kun je contact opnemen via e-mail: info@acecompany.nl.